tirsdag 12. april 2011

IKT-verktøy og god påske

Vi har fått en frivillig oppgave hvor vi kan lage noe i et IKT-verktøy og vise det fram i bloggen vår. Her tenkte jeg å dele noe nyttig som alle burde lage for seg selv: budsjett. Jeg liker å ha full kontroll over sånne ting, og synes det er noe som alle burde ha. Hvis man ikke har kontroll over sin egen økonomi er det egentlig ganske uforsvarlig. Her er filen (excel-fil), som alle kan ta i bruk og tilordne med sine egne poster og tall, som regner ut alt det man trenger i et enkelt budsjett.

Tallene jeg har lagt inn i filen er eksempeltall.

Nå nærmer påskeferien seg fort. Påsken kommer sent men godt i år. God påske til alle som leser bloggen!

3 kommentarer:

  1. Vel, her oppdaget jeg en til av bloggens minuser...det var ikke mulig å legge inn en excelfil i bloggen, de tillater visst kun bilder og video. Men løste det ved å linke den til en annen side :-)

    SvarSlett
  2. Godt regneark/budsjett. Jeg bruker også Excel til å holde orden på kronene våre.
    Snedig vri for å gjøre xlsx-fila tilgjengelig.

    SvarSlett
  3. Flott budsjett - med kommentarer/veiledning. Riktig god påske til deg, også :-)

    SvarSlett