tirsdag 5. april 2011

Augusttur 2010

Dette er min første bildefortelling laget med Photo Story 3. En fortelling fra en kjempefin tur vi hadde sommeren 2010, med fine sandstrender, akesandbakker, steinstrender, kløfter i landskapet og selvfølgelig endel bading. Tenk at man får være nesten alene på sånne plasser uten andre turgåere i nærheten.

Jeg synes Photo Story 3 er et fint og brukervennlig program hvor det er enkelt å produsere bildefortellinger. Man kan legge til musikk eller tale hvis man vil, noe ikke jeg har gjort.

Synd at Blogger.com automatisk gjør kvaliteten på bildefortellingen dårligere, selv i et så lite format som dette. Det burde vært unødvendig, når originalfilen bare er litt over 2 MB.

3 kommentarer:

  1. Fine, tematiske bilder fra vårt felles nærområde uten at jeg kan bestemme nøyaktig hvor.

    SvarSlett
  2. At til og med ikke du (som jo er en ordentlig turgåer) vet hvor disse plassene er hen er et bevis på at vi har utrolig mange fine og ukjente områder ved byen

    :-)

    SvarSlett
  3. Åh, som jeg gleder meg til sommer'n! Vinteren har vært fantastisk - vi har bilder som beviser det ;-), men din lille bildefortelling minner oss om hva vi har i vente.

    Utolig flotte steder dere har vært.

    SvarSlett